Snickarpartyt

Fynd nr 2 - För Elisas skull ;)

Kategori: Allmänt

Förutom att prata om solsemester dagen före jag ska upp till fjällen, trycka på varandras bröst och käka mackor så gjorde jag och Hero upp lite business ;) hehe.. :D hon har utförsäljning på hennes skor och jag har sen innan fastnat speciellt för ett par.. som jag fick köpa idag :)
Sen hur vi kom in på ämnet vet jag inte :O men vi började prata om klänningen jag fick låna av Hero innan jul och dammsugning.. hm.. Så Elisa då kom fram till att hon ville se mig dammsuga med skorna och klänningen på... HAHA! yeah right.. men jag tycker om att bjuda på mig själv så här har ni riktiga poser bilder ;) muahaha.. Så här borde ni alltid städa tjejer ;)
Skorna är från Donna Karan och riktigt najs :)

Kommentarer

  • Elisa säger:

    haha nu blev jag glad :D Klänningen var ju snygg :D Den skulle du lätt kunna ha ju när vi firar min födelsedag! :D Skorna var också grymma :D testat gå omkring i dem? :D Haha ja så där ska man verkligen jämt städa ;D Vara fin för sig själv ;D

    2010-01-13 | 19:14:24
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Nina säger:

    Hahaha kan tänka mig det ;) var det en sån klänning du tänkte på? som du hade? jao det är inga problem att gå i dom inte :) haha :D absolut, det borde vara standard!

    2010-01-13 | 19:18:18
  • Elisa säger:

    Haha nej det var en annan men linnea har en sån där fast i en lite annan färg :D

    2010-01-14 | 01:17:27
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: