Snickarpartyt

Idreresa - dag 1 / torsdag

Kategori: Allmänt

Yo! jaha så alltså..i Torsdags åkte jag till Idre :) Jennie och Jocke kom och hämtade mig så vi åkte upp till pappas jobb för att byta till hans bil.. Vi stannade som traditionen säger på donken i mora och vi kom även upp lite tidigare än vanligt till Idre.. på kvällen, shit jag kommer knappt ihåg vad vi gjorde (A) tror vi satt inne och mös mest :) njöt av friheten av att vara någon annanstans än hemma ;) hehe.. lägenheten vi fick hade kanske inte bästa läget vad vi tyckte just då..nära backen såklart! :) men stora fönstrena låg inte ut mot dalen som de brukar utan nu låg de lite mer upp mot "centrum" och stora backen.. nu i efterhand gillade jag det för det fanns mer att titta på hehe :D

Den kvällen somnade jag ganska snabbt och tidigt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: