Snickarpartyt

Idrottsgala leder till gym

Kategori: Allmänt

Ja hörrni, seg kväll det blev..nej inte direkt ändå :) har suttit med pappa och tittat på idrottsgalan.. haha dalkurd är ju bäst.. "vi ger inte upp..vi är kurder" :D haha kul..kul är också pappas kommentarer på det mesta ^^
Slutade med att jag somnade i soffan strax efter det..kändes som att nån puttade på mig..läskigt när man drömmer såna "hoppa till" drömmar ^^

Nu ska jag iallafall sova, ska upp typ kl 5 imorgon för att åka tillbaka upp till borlänge.. har lite ärenden på G, kan bli riktigt bra faktiskt.. kanske även passar på att köpa ett par skor så att jag kan träna ordentligt imorgon.. :D hehe.. ja ni läste rätt.. systrarna Lindman ska visa mig gymmet ute i Romme.. nu ska det börja tränas på riktigt tycker jag! :)

Godnatt!

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Haha ja nu sk det börjas på riktigt! :D

    2010-01-18 | 23:48:53
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Sazzo säger:

    Låter riktigt bra :D Kör på du jag ska också till gymmet idag :D

    2010-01-19 | 10:11:03
    Bloggadress: http://sandriizz.blogg.se/
  • Nina säger:

    Haha bra sazzo då kan jag ha det som morot när jag står där förtvivlad.. "men sazzo gör det här" medan Elisa står bredvid och svär över hur dålig kondition och hur lat jag är ;)

    2010-01-19 | 14:06:20

Kommentera inlägget här: