Snickarpartyt

Jag orkar inte

Kategori: Allmänt

aaah jag har hemsk huvudvärk.. ! vill bara sova.. =/ men nej, idag ska jag försöka hålla mig vaken och lägga mig i tid istället..
Elisa och jag har suttit i skolan större delen av den ljusa dagen och jobbat med flash.. det gick faktiskt framåt :) och så la vi in en till bild till hemsidan..
Det har nu visat sig att våran projektledare i det största projektet är sjuk och inte kan skriva slutrapport som det var tänkt, först sägs det ingenting om det förrän idag och vi ska ha möte på fredag.. redovisning är på tisdag =/
och nu ska några andra skriva den istället.. det sätts individuella betyg så där ryker säkert ett bra sådant för mig men just nu med allt annat skolarbete så spelar det ingen roll.. jag hinner inte skriva slutrapport ändå, har annat att fokusera på..

Nu ska jag iallafall trotsa huvudvärken och ta mig igenom flashboken.. jippie, kul kväll ;) not

Kommentarer


Kommentera inlägget här: