Snickarpartyt

Jag tror inte..

Kategori: Allmänt

att min kropp är van med att göra av med så mycket energi, haha! :P har vart så sjukt hungrig hela kvällen, trots att jag käkat mat.. så jag var tvungen att ta mig till affären och köpa lite frukt.. det brukar stoppa det mesta.. :) så nu har jag smaskat i mig kiwi och apelsin.., väntar på p3 guldgalan.. muuuusik... <3 ^^

Annars är kvällen ganska tråkig.. hm, ser alla kläder som ligger överallt.. borde städa men nej det gör jag imorgon innan skolan (A)

Kommentarer

  • Elisa säger:

    haha är faktiskt samma för mig;) Edvin säger att han jämt är hungrig nu när han tränar jämt ;)

    2010-01-19 | 21:52:21
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Nina säger:

    jag kommer bli värsta matvraket då ju :O

    2010-01-19 | 21:57:41

Kommentera inlägget här: