Snickarpartyt

Katter och tuggummin

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Nu har jag haft skum dröm igen, skummare än någonsin :O ni kommer inte läsa vad jag drömde ändå men lär skriva ner den så jag kan komma ihåg den sen efter en lång tid och kunna skratta åt den ;)

Vi satt hemma hos Jennie och Jocke som iofs nu bodde i gbg och in springer en katt..en gul/vit.. beige kanske det heter (A) Jennie försökte få ut den men den bara sprang in igen .. det visade sig att den tyckte om att sitta i min famn så jag fick uppdrag att lämna den någonstans långt bort från lägenheten.. så jag gick runt typ halva göteborg eller nåt mitt i vägen med en katt i famnen.. och mitt i allt så träffade jag på mormor och morfar, morfar tog över katten och jag fick ett tuggummi av honom..
Så jag gick hem till Jennie och Jocke igen fast nu kändes det som att jag gick igenom borlänge :S skumt.. sen satte jag mig ner och pratade med lite folk hemma hos dom innan jag insåg att tuggummit var så segt att mina framtänder ramlade ut! :O :S
Jag ringde desperat till pappa men han hade åkt till fagersta för jobb så jag kom tydligen inte åt tandläkaren.. dagen efter skrattade alla åt mig såklart..såg ju inge vidare fint ut ;) ...

ja det var nog allt.. sen vaknade jag av min "Markus-väckning" Det var bra :P för jag hade tydligen stängt av alarmet :O skulle lätt kunnat bli försovning där! ^^

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Är det möjligtvis så att jag skickat den där Superman-bilden? Kortet har jag tagit hör jag för mig (ju nåv, dä häd). Snygg är du iallafall ;)

    2010-01-08 | 08:26:57
    Bloggadress: http://makeupjunkie.blogg.se/
  • Nina säger:

    Det stämmer mycket bra att du har skickat den ^^ hehe :P

    2010-01-08 | 08:38:16

Kommentera inlägget här: