Snickarpartyt

Klubbad säl

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Inatt har jag sovit som om jag låg i koma, eller som att någon har slagit mig med en klubba! Har drömt lite skumt med.. inget direkt sammanhängande så bryr mig inte om att berätta det :P Men kan säga att alldeles innan jag vaknade av väckarklockan så drömde jag att jag var och badade i havet och en tsunami kom :S dock ingen farlig.. hm.. aja.. !

Har hunnit med och duscha nu på morgonen och satt på ansiktet så nu ska jag försöka ta och leta fram kläder och torka håret :)
Blir att åka in för föreläsning med Bodil ^^ haha.. sen vänta med Elisa till Edvin kommer i stan.. Hem till borlänge och senare antagligen in till Falun igen :O Mycket åkandes idag med andra ord :P

Orkar nog inte uppdatera innan skolan men jag kan säga att nu ni är målet väldigt nära! ;) Hoppas att jag hinner hem och uppdatera senare, kanske kan nå målet idag isf! det ni :P haha..

Ha en bra dag allihopa :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: