Snickarpartyt

Konstig dröm

Kategori: Allmänt

Just ja, jag fick frågan igår om jag drömt nåt konstigt/roligt på senare tid.. bara för det så gjorde jag det inatt :O Jag drömde att Elisa bodde i västerås massa våningar upp.. och jag åkte dit med Jennie för att gå på hennes fest.. när jag kommer in så upptäcker jag att jag tydligen har sminkat mig fel till att börja med, jag har glömt ladda kameran och jag har inte ens klänningen med mig! Jag åkte i myskläder.. vem åker till en fest i myskläder? ;) HAHA det gjorde iaf jag då, så jag fick låna Jennies bil för att åka hem till Karlstad (eh?) och hämta allt jag behövde.. bara att växelspaken satt under stolen och stolen var helt fel vinkel så det gick inge bra alls.. alla tutade och drygade så jag vände och skulle åka upp igen men då fastnade hissen inne i huset och helt plötsligt flyger den upp med rasande fart och jag kommer upp till hennes lägenhet rakt genom vardagsrumsgolvet ..

Ehm låter lite konstigt enligt mig :D är det kanske ett dåligt tecken för nåt.. nåt slags dåligt omen? ;) hehe.. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: