Snickarpartyt

Kvällen =)

Kategori: Allmänt

Vet ni hur kallt det är ute eller? :O kände redan tidigare när jag skulle ner på stan att jag höll på att dö eller nåt :P
tog bussen och mötte upp Markus på stationen :) vi gick ett par varv på kupolen men hittade inte riktigt nåt intressant så vi gick mot stan istället.. kom på återigen hur kallt det var ^^ haha.. så vi stod och frös ett tag men bestämde oss för att ta bussen hem till mig istället, värme! <3
Så vi har suttit här resten av kvällen, framför tvn och pratat .. :) även langat lite dumförklarande kommentarer från båda hållen ;D haha men vad kan man vänta sig av mig, ni som känner mig vet att jag är rätt bra på att omedvetet slänga ur mig dumma kommentarer (A)
Har nyligen följt med Markus till bussen..så nu är jag ensam igen.. trist :O :(
Men kan säga att jag inte märkte av kylan på hemvägen åtminstone (A) :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och packa saker inför imorgon.. innebandyturnering.. :D roligt!
Måste dock vara där väldigt tidigt och bussarna går inte så bra en söndag morgon.. men men, det är nog värt :)

Kommentarer

  • Johanna säger:

    "Har du det där som halsband? Hur får du på dig det?"

    2010-01-30 | 22:21:26
    Bloggadress: http://makeupjunkie.blogg.se/
  • Nina säger:

    Hahahahahahahaha! bland den bästa kommentaren nånsing tror jag :D du pekade ju på armbandet!

    2010-01-30 | 22:51:49

Kommentera inlägget här: