Snickarpartyt

Livad kväll

Kategori: Allmänt

Nu så är man hemma i byn igen, lugnt och skönt tänkte jag säga men det har faktiskt inte alls vart en lugn kväll ^^ haha.. Lovisa och Johanna kom förbi på kvällen och vi har spelat massa spel..backpacker, hitta ryss (kryss) och pictonary med egna valda ord.. jag vann såklart den delen iallafall ;) haha gissade rätt på chips på en av johannas verkligen fina teckningar.. hahaha :D

Nu ska jag slänga ihop lite musik om jag orkar, till mp3n och sådära.. får passa på medan jag är hemma för på måndag åker jag upp till Borlänge igen.. =/

skapligt glad man blir av att höra ljud på datorn här hemma :D haha..

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Seksi tjej hon den där med pluttarna

    2010-01-02 | 23:47:11
    Bloggadress: http://makeupjunkie.blogg.se/
  • nina säger:

    reaalish!

    2010-01-03 | 00:05:07

Kommentera inlägget här: