Snickarpartyt

Shopping

Kategori: Allmänt

Hemma från skolan, eller jag slutade 12 idag :) jobbigt att börja tidigt men ändå skönt.. då har man ju resten av dagen ledigt sen juuuue :) Hade typ världens mest ovärda föreläsning idag om nå statistiska undersökningar.. känns som två timmar slösades bort från mitt liv! Plus att det är svinkallt därinne som vanligt så trodde man skulle bli isbit hehe ..

Efter skolan gick jag med Elisa på stan, hon väntade på att Edvin skulle komma med tåget från Gävle.. vi fixade hennes klocka så nu kan vi matcha varandra med våra jetset klockor hehe :) (kul att du blev glad för våran present :) )
Sen gick vi runt och tittade på kläder och skor :) Elisa hittade ett par snygga skor :D och jag införskaffade mig ett par byxor och ett baslinne.. tänkte att ett par ljusa byxor skulle kunna ge mig större lår men synd.. jag får nöja mig med mina klena ben haha!
Tog även en storlek mindre så att jag kan ha motivation på gymmet att komma i dom ;) (strävar inte annars efter att gå ner i vikt) Men när jag testade dom så synd även där.. jag kom redan i dom och de var nästan så att jag skulle kunna ha en storlek mindre.. aja men då kan jag ju använda dom direkt vilket är bra :)

Tänkte försöka få i mig lite mat nu men vet inte riktigt vad jag vill ha.. men men.. sen får vi se vad dagen bjuder på mer :) 

                                                      

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Älskade presenten :D Jättefina byxor ju :D Passa dig perfekt :D Sitter ju jättefint ser det ut som :D

    2010-01-29 | 16:11:14
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Nina säger:

    Vad bra :D tack, ja dom satt rätt bra faktiskt :D jag får köpa nå andra ännu mindre nästa gång så jag har nåt mål att nå ;) hehe

    2010-01-29 | 16:42:48

Kommentera inlägget här: