Snickarpartyt

Sista dagen..

Kategori: Allmänt

Hejsvej! shoo jag är trött, jag gjorde misstaget att somna om.. Det blev ett hastigt beslut igår kväll att träffa Andreas men efter att ha suttit så länge och pluggat i min ensamhet så var det trevligt med sällskap.. :) Skönt att komma ut och hämta frisk luft också..
Så blev uppsparkad tidigt imorse :P och eftersom jag inte ska vara i skolan än på några timmar så dumpade jag mig i sängen och somnade (A)

Nu ska jag göra iordning mig och träna träna träna på presentationen! har redovisning nr2 idag och hoppas att det blir bättre resultat än från den igår... suck.. har ingen lust.. Men jag slipper sitta på banken och ringa massa telefonsamtal iallafall som en fröken melin hehe ;) :D Sista dagen i skolan och Borlänge för veckan och terminen är det som gäller nu.. 

Ha en bra dag allihopa! Solen skiner

Kommentarer


Kommentera inlägget här: