Snickarpartyt

Torsdag

Kategori: Allmänt

Hemma igen, sent som alltid :P hehe nä men det är värt när man gör saker som är najs :)
Först var vi duktiga och löste Habermas uppgifterna.. småklurigt men det gick till sist.. det tog ett par timmar, efter det gick Hero hem och jag och Elisa gick och käka en macka på fiket.. :) satt där ett tag och snackade och så.. Sen drog vi till vårt nya shoppingställe maxi ;) inhandlade en hel del faktiskt :O :P nä men lite smink och träningsskor.. säg vad ni vill men jag kan säga att vi gjorde ett fynd idag!

Sen åkte vi ut till Romme, bytte om och hämtade Carro.. drog till gymmet och höll igång ett bra tag.. så nu har jag blåsor i handen och jävligt ont i rumpan ;) haha :D lätt värt!
Det värsta med träning är att man blir så himlans hungrig! hehe men nu har jag fått i mig mat iallafall, blev lax idag, mums..

Får se vad som händer härnäst :P ska nog kunna få tiden att gå..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: