Snickarpartyt

Vart finns motivationen?

Kategori: Allmänt

Tänk så mycket man kan hinna med bara när man borstar tänderna..
Jag har ändrat mitt väckningsalarm så att jag får lite bra musik på morgonen, kanske ökar motivationen att komma upp.. det har ju funkat förut iaf ^^

Jag har även hunnit komma på vilken värdelös dag det känns som att det här kommer att bli.. nej men jag kan inte läsa det jag borde läsa och lägenheten ser förjävlig ut.. jag hatar verkligen när det blir så här ostädat och igendammat.. mår seriöst dåligt då..
Så idag ska jag inte göra upp några större planer faktiskt, jag ska bara se till att fixa uppgifterna till imorgon sen ska jag tvinga mig hem för att städa, det måste bli av idag.. ! Är ju typ aldrig hemma längre nå större stunder, bara på morgonen och på kvällen ett par timmar innan man ska sova.. jag får skylla på det..

Nu är det iaf stan som gäller.. biblioteket och seminarieplugg.. mina ögon drar ihop sig och jag kommer att somna vilken sekund som helst

                                       

Kommentarer


Kommentera inlägget här: