Snickarpartyt

Färgglatt

Kategori: Allmänt

Ni som känner mig väl vet antagligen att jag gillar starka färger och har gärna en färgklick i form av kläder, smycken, klockor eller vad som helst på mig om dagarna.
I det ingår även nagellack, underskattat av många :D H&M har många härliga färger och lacket sitter på bra, perfekt då att det inte kostar särskilt mycket heller :) Jag rensade ur lite gamla (hjärnsläpp, vad säger man? flaskor, burkar?) aja.. ni vet vad jag menar hoppas jag ^^ så nu har jag inte så många olika färger kvar men så fort jag får pengar ska jag investera nya :) Just nu kör jag på blått och det tycker jag är riktigt awesome! :D

Kommentarer

  • Din Simon ;) säger:

    Ällsskkaaaa bilden .Såå Hoottieee ..Kraaamiiss

    2010-07-23 | 20:47:05
  • Din Simon ;) säger:

    Sååå Hooott ,,,Grrr

    2010-07-23 | 20:48:23

Kommentera inlägget här: