Snickarpartyt

Helt onödigt..

Kategori: Allmänt

Nu har jag fräschat till mig lite med en dusch :) mycket skönt.. kommer sedan på att jag har ärenden på stan i form av systemet och mat och det är bara att dra iväg på cykeln igen! Lite roligt var det dock för utanför systemet så stod det en farbror som frågade mig om de sänkt åldersgränsen för att han vägrade tro på att jag var över 20 :P är nog sant att jag ser väldigt ung ut, speciellt utan smink..
Nu har jag iallafall kommit hem igen, blöt av regnet återigen, suck! men det torkar snart :) var iallafall redan blöt i håret när jag drog iväg ^^
Så nu tänkte jag att jag skulle sminka mig, men då har jag slut på smink, nej jag vägrar cykla tillbaka! gör det bara inte, då går jag hellre halvt osminkad ikväll!

Här näst blir att fixa iordning lite mat för grillning i Romme ikväll hos Elisa & Co.. :) super!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: