Snickarpartyt

Jäää bäbä

Kategori: Allmänt

Goooodagens gott folk! Strååålande väder idag och jag antar att det gör alla sådär lite extra glada? :D så som jag själv.. Jag ställde klockan på ringning vid 8 idag så att jag skulle orka mig upp tidigt.. weell jag kanske inte kom upp 8 precis men före 10 vilket var mitt mål :) Har småpysslat lite hemma och annars vart ute o cyklat hela dagen hittills.. Skulle vilja sola men jag orkar inte riktigt leta på nåt bra ställe att lägga mig på ^^
Tänkte lämna cykeln hemma nu ett tag och använda mig av endast benen istället.. Vill ha med kameran men den dog så jag väntar på att den ska ladda upp sig lite :)

Ikväll/eftermiddag blir det full rulle med att få ihop packning, laga mat och städa iordning inför nästan 2 veckors uppehåll från dalarna..!

                                    

Kommentarer


Kommentera inlägget här: