Snickarpartyt

Smått stolt

Kategori: Allmänt

Godmorgon tänkte jag skriva, men fan klockan är ju faktiskt över 1 :O seriöst vart har alla timmar tagit vägen?
Jag åkte upp tidigt imorse som vanligt med pappi till Borlänge, höll mig inte vaken särskilt länge innan jag tvärslocknade i nästa säng haha :) typiskt Nina
Vaknade igen vid 10 av att dom bankar på balkongen hos grannen, såg att till och med persiennerna var uppe..känns ju lite sådär lagom trevligt att dom kan kolla rakt in på mig när jag sover ^^
Pallrade mig iallafall upp ur sängen och fick ryck om att jag skulle cykla till stan och gymmet..Liiite stolt är jag ändå över mig själv att trots det hemska regnet utanför så cyklade jag fram och tillbaka till stan :)
Sms såklart när man kommer fram "Hej" och "du ser inte mycket du" hahah alltid lika skoj när man missar folk man känner på vägen :P
Men fick mig en rejäl vända på gymmet så det var väl skönt iofs men hoppas ändå på att jag slipper träningsvärk ..

Nu längtar jag in i duschen! Känner mig inte sådär ultrafräsch just nu direkt..Hörs senare ciiiao :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: