Snickarpartyt

Today is the day!

Kategori: Allmänt

Först och främst, stort grattis till Lovisa som fyller år idag! :) hipp hipp hurra ha en alldeles underbar födelseda!

Idag ska Nina äntligen alltså få komma ner till västkusten!
Jag är megasupertrött! Känns seriöst som jag har tagit mig upp mitt i natten haha :)
Det regnar som attan ute precis som när jag skulle till sthlm senast typ ^^ inte så najs då kanske bussen halkar av vägen och så blir jag indragen i nån sån megabussolycka :/
Helt plötsligt känns det som jag ska vara borta i typ tre år haha... brukar alltid vara så precis innan man åker iväg, har även upptäckt att jag kunde sovit ett bra tag till..segt..Nej positiva tankar! men jaa.. 8 timmar buss, jag kan nog hinna sova en bit på vägen ^^


Innan jag slösar mina sista cash på bussbiljett till stan så ska jag plocka ihop det sista, om ni har tur hörs vi av under bussresan, ciiiiaaao! :)

                          

Kommentarer


Kommentera inlägget här: