Snickarpartyt

Tors - fre

Kategori: Allmänt

Shit shit shit, det är redan lördag! Okej att klockan "bara" är 3 nånting.. men ändå.. helt galet vad tiden går! :) Torsdagen blev kanske inte lika awesome som jag tänkte att den skulle bli men sjukt mycket folk i vattenbaren och mycket spring fram och tillbaka mellan camping och festivalområde.. drog dock hem lite innan det roliga skulle tagit slut men det var nog bäst.. ^^ Inte ens Kent såg jag, och då kanske ni förstår att livet inte riktigt lekte som det skulle :P
Sov länge även idag..vaknade och var superseg och superhungrig.. Jag och Jonas bestämde oss tillslut iallafall för att köpa pizza, den smakade bra minsann!
Gjorde sen iordning mig för jobb och kvällen och fick skjuts till campingen.. :) Väldigt lite folk som hälsade på i vattenbaren idag.. kanske för att det var många bra band som spelade och så .. ^^ Efter passets slut gick jag, Elisa och Linnea ner på stan, mötte upp Carro och åt sen lite hamburgare, haha nyttig dag för mig! ^^
Gick tillbaka till campingen, mötte upp Jonas.. hämtade kameran och så innan vi gick tillbaka till festivalområdet för att lyssna på Marigold, dom var bra dom med :) Nu har jag sen åkt hem, uppdaterat facebook med bilder och laddar nu närmast för sängen.. blir en lång dag även imorgon..

Harekanin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: