Snickarpartyt

Härligt väder

Kategori: Allmänt

Idag kom jag upp lite tidigare än vanligt, ganska skönt att för en gångs skull komma ut redan på dagen och inte sova bort halva dagen för att sen kunna ta sig ut först på eftermiddagen :) iallafall nu när jag är själv igen..
var bort till älven som vanligt när det är fint väder, men det passar så bra på nå vis.. Fast dock så blåste det sjukt mycket och när solen gick i moln hela tiden så blev det nästan lite kyligt.. men men.. efter ett tag när jag gått runt hela alltet så tog jag bussen till stan igen, latmask ^^ var till kupolen en sväng och köpte vatten som jag dumt nog inte tagit med mig hemifrån :P Nu har jag tagit mig hem igen iallafall och jag vet vad jag borde göra..aah tråkigt.. men aa, vi får se vad kvällen bjuder på :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: