Snickarpartyt

Hos fröken Melin

Kategori: Allmänt

Efter att ha ätit massa god mat så kilade jag över till Johanna, lyssnade på roliga inspelningar och spelade Super mario galaxy 2, har lite svårt med det där att sköta två händer samtidigt när jag spelar så det gick la sådär :D och det fick jag ju höra med ;) nej men jag tog igen det lite på slutet :D tyckte vi var ett helt okej team ändå hih..
Fick ju skramla ihop lite kläder nu när jag packat så dåligt så jag hittade tillslut en gammal jacka, min eller Jennies jag vet inte.. men den är gammal iallafall och den kommer alltid att heta anti-våldtäktsjackan för den är totalt formlös, ful och absolut inte smickrande för nån :D men jag överlevde vädret så den funkade ju bra ^^

Nu ska jag försöka sova, ska upp tidigt imorgon bitti för att åka tillbaka upp till Borlänge igen.. Godnatt och sov gott :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: