Snickarpartyt

Där ser man

Kategori: Allmänt

Puh, jag antar att det var meningen att jag skulle sova länge idag, för att sedan få prestationsångest över att se alla grejer som ligger utspridda över golvet.. För nu har jag minsann tagit i och det går till och med att ta sig fram i lägenheten nu :O woooow ;D ganska snabbt gick det men jag har fortfarande en del kvar att göra men nu unnar jag mig själv en paus ^^
Såg föresten något ganska trevligt när jag städade ute i hallen, diskussionen dyker upp ständigt, speciellt med Elisa om de berömda äppelskrutten och bara för det hittade jag en artikel som innehöll ordet i "Bo i Borlänge" Elisas tes är att alla borlängebor säger som henne men enligt mig går det här då mot hennes ord :D eller?

                               

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Nej för man säger från äppelskrutt till jord :) det säger nog alla tror jag =) Och min tes är inte att alla från borlänge säger min äppelskrutt för jag har träffa fåtal som inte gör det =) Dock är det fler om jag känner som säger min äppelskrutt. Men som det står i rubriken ovan säger nog alla för det är ingen böjelse eller något min eller en framför =)

    2010-06-14 | 13:12:18
  • Nina säger:

    Jahaaa I see! :)

    2010-06-14 | 17:30:47

Kommentera inlägget här: