Snickarpartyt

En bra dag =)

Kategori: Allmänt

Just nu känns livet ganska trivsamt :D sitter och äter körsbär som var extra billigt idag och nyss tittat på Ugly Betty :)
Har inte gjort så jättemycket vettigt på förmiddagen, laddat hem ett par föreläsningar till ena kursen.. Sen gjorde jag mig iordning för möte med Projektgruppen, iaf 90% av den eller nåt sånt heh.. Det lilla Jonas redan gjort med en av filmerna såg jättebra ut så undra hur det ser ut sen när vi är färdiga.. :D iih de kommer bli såå bra!
Efter vi var klara gick jag och Elisa till gymmet :O var sjukt längesen jag var där så var lite trögt att komma igång, men det gick bra :) vi satt på cyklarna och diskuterade bröllop hehe sen vips hade massa tid gått^^
Var iallafall skönt att röra på sig :)
Var dock väldigt hungrig när jag kom hem så cyklade ut o handlade lite, superskönt ute var det till och med :) Fick mina billiga körsbär och roligt på tv när jag kom hem.. perfa!
Ikväll blir det nog inte många knop.. tar det lite lugnt och ser vad som händer..

Hööörs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: