Snickarpartyt

Fullt upp!

Kategori: Allmänt

Hej hopp, ont i kroppen överallt känns det som :D men man är väl inte van med det hårda festivallivet kanske ;)
har haft fullt upp de senaste dagarna nu, var in igår morse och jobbade mitt första pass i vattenbaren, men pga lite försening med den så hjälpte vi mest till att städa och sådära..blev inte mycket till det jobb som var tänkt..Efteråt var vi och käkade, ner på stan sen för Elisa, Linnea och Carro skulle införskaffa sig lite gott :P Efter det var det dags att gå till stationen för att möta upp Jonas..jag som var försenad skyndade mig dit och så visade det sig att de inte hade någon ström in till Borlänge så fick vänta nånstans mellan 50 minuter och en timme på att tåget skulle dras in med diesellok heh:) men lätt värt :D Var lite medhjälpare och bar packning och satte upp tält.."Jag lovar det här kommer vara det roligaste du gjort i ditt liv!" Att sätta upp ett tält alltså, tja ;) det var roligt att skratta hur dåligt det gick ibland :D men nu är iallafall tältet uppe och har bra gångavstånd till vattenbaren ;)^^
Vi gick sedan hem till mig för att lämna av lite grejer, stannade dock till på Max för ett matstopp..Hade trevligt hemma resten av kvällen/natten med drinkar och vin..

Vaknade faktiskt rätt tidigt imorse, men drog oss ett tag innan vi tog oss upp ur sängen för att dra ut på stan :) Eller ja, vi var till kupolen..Handlade lite mat..en vända på systemet och tillslut hade vi så tunga kassar att vi gav upp och tog bussen hem :D haha.. utan energi i kroppen och sjukt varmt ute så blev Nina lite grinig ett tag (A) men fixade iordning mat så fort vi kom hem och hann väl inte så mycket mer egentligen innan vi var tvungna att gå ner till stan igen, Jonas skulle möta upp sin kompis vid tågstationen och jag jobba..Var helt okej med folk runt baren idag :) Mycket roligt folk faktiskt :D och en och annan dryg ^^ Finns risk för att det kommer bli drygt imorgon när den efterlängtade isen kommer på plats! men det återstår att se :)

Nu sitter jag faktiskt ensam hemma, sjukt tyst när man är van att ha andra människor runt sig :O men nu ska jag vårda alla mina skavsår på fötterna och leta upp någon som kan massera mina axlar, haha nej! men det vore skönt :P
Imorgon blir det att ta massa bilder! eller om det blir först på torsdag, det får bli som det blir :)

Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: