Snickarpartyt

Midsommar

Kategori: Allmänt

Kände att det var lite negativt imorse ^^ haft en ganska lugn dag iofs, ätit gott med pappi, hamnade i världens matkoma eller nåt så blev hiskeligt trött ett tag så slappade lite framför tvn.. käka glass & jordgubbar sååklart :) Faktiskt rätt trevligt..så som det ska vara en midsommar ute på landet ;)
Under kvällen kom sen Jonas förbi med Tommy och Nathalie, vi satt ute på altanen och snackade, de hade lite fördrinkning innan en fest framme på andra sidan byn :P
Vi spelade även kubb, woho! det gick inte alls bra :P meen med lite nyskapande regler så vann tjejerna mot killarna en vända och killarna fick köra en egen vända efter vilket tog lite längre tid.. så nu har jag samlat på mig några hundra till myggbett och laddar för att komma i säng snart.. tråkig kanske jag vet men jag känner att det ska bli skönt :) jag är nöjd med dagen ändå..



Kommentarer

  • Anonym säger:

    härligt! Landet är minst lika bra! ibland även bättre beroende på vad man vill göra :D kubb och spel kan man då göra var som helst! :)

    2010-06-26 | 17:28:26
    Bloggadress: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här: