Snickarpartyt

På äventyr i dalarna

Kategori: Allmänt

Helt sjukt vad dagarna går fort.. blir helt virrig hehe :) Har vart ute på nya äventyr ikväll med Johanna.. Vi skulle in till Avesta på lite ärenden som ballonger, chokladsås geléhallon och dragéer!? haha vi hade ingen aning om vad det var :D men pappa ville ha det och fick det att låta som världens mest självklara sak.. nougataktiga kulor doppade i choklad i påse.. ehm.. Vi sprang iallafall runt inne på coop skapligt länge, tittade oroväckande mycket på leksakerna och hittade en minst sagt underlig form på förpackningen till en av dockorna, Johanna visar mig och jag svarar "Åh vad roligt med en liten hund ovanför huvudet".. jaa det var ju inte direkt det hon syftade på :D haha.. Precis när vi kom till kassan och vi letat efter dragéer ganska länge så fick jag en osäker snilleblixt, är det pollykulor han menar? Köpte en påse tillsammans med massa annat iallafall och efter det åkte vi vidare till Hedemora, käka glass och sådära på McDonalds, mumsigt! Vi la även märke till att 99.9% av alla killar som befann sig där hade på sig randiga tröjor, sammanträffande?
När vi kom hem visade jag upp mina fynd för pappa i form av pollykulorna, se där det var helt rätt! precis det han tänkte på och det visade sig sen att det till och med står ordet dragé på baksidan, haha smarta barn! då var det ju typ väldigt självklara saker han pratade om ändå minsann :D

Nu blir det nog att titta på en film, ska se vad jag hittar i mina gömmor här hemma :)


Haha bästa med fotboll ;) ja det är ju bra att man springer med bollen framför sig , haha! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: