Snickarpartyt

Solig dag

Kategori: Allmänt

Nina är trött på att köra bil! ^^ satt hemma och kom på att vi ska träffas tidigt i skolan imorgon.. fick då välja på att åka imorgon bitti och gå upp typ mitt i natten eller åka upp nu på kvällen till Borlänge :P jag valde det sistnämnda.. så nu är jag uppe i Borlänge igen.. segt.. men imorgon är det sista skoldagen för sommaren! opponering iofs vilket känns ganska nervöst.. men men det ska väl gå bra som allt annat :)

Annars idag har jag mest suttit ute och stekt :) ser jag inga ränder imorgon ger jag solen stryk! :O ;) haha.. sen har jag väl fixat lite skola och så med.. lugn dag men skönt :)
Nu blir det lite cougar town sen ska jag sova! längtar efter sängen so bad!

                         

Kommentarer

  • Simon :D säger:

    Du hade säkert en känsla av att jag skulle kommentera så jag gör de. ..Grr ;)

    2010-06-02 | 12:44:05

Kommentera inlägget här: