Snickarpartyt

Sommarlov!

Kategori: Allmänt

Jaa.. åtminstone fram till måndag då sommarkurserna börjar ^^ jäkla shit det påminner mig om att jag måste leta litteratur.. aja.. tar det när jag kommer upp till Borlänge igen..
Idag hade vi opponering på uppsatserna i skolan :) nu kan man snart lägga den åt sidan! måste säga att grabbarna var väldigt snälla mot oss och det vi skrivit.. asbra jue :D
Efter skolan gick vi ner på stan i det supervarma och superhärliga vädret! mötte även upp Johan, lämnade hans tröja som legat hemma hos mig hur många månader som helst.. ^^
Fick även skaplig huvudvärk! så när jag kom hem sen så har jag mest sovit.. och spelat sims (A) haha.. bra tidsfördriv :D Åkte hem till Möklinta med eftersom pappa fortfarande är på resande fot och någon lär ta hand om kissen :)
Sitter nu hemma annars och njuter av tanken på att få ha sovmorgon imorgon :D yaaaay! jag kommer säkert vakna supertidigt men jag ska införa regel inför imorgon att jag inte får lämna sängen före 10 ;) hahha :D sitter även och lyssnar på när Simon sjunger, (du ville att jag skulle nämna dig i bloggen, haha!) spelar om klippet igen igen och igen.. Nej jag är inte besatt, han sjunger bara riktigt bra! :D

Nej hörrni, ha en fortsatt trevlig kväll, blir för mig att göra mig iordning för sängen snart.. ciaaao :)

Kommentarer

  • Simon Din favorit :D säger:

    Haha har ja sagt att ja ville att du skulle nämna mej i bloggen ? :P ( Skojj ) .Du e visst besatt säger vi ..Tack föresten för du tycker ja e bra :) (L)

    2010-06-02 | 23:07:13
  • Simon Din favorit :D säger:

    Nina du Är allt för Underbar :) ..<3<3<3

    2010-06-02 | 23:14:04

Kommentera inlägget här: