Snickarpartyt

Söndag

Kategori: Allmänt

Ujuj trevlig dag :) drog mig iofs länge i sängen så kom inte upp förrän typ 11, men så vart det ju ganska sent i säng med..kan bli så ibland ^^
En lång dusch och massa bra musik för att starta dagen på rätt sida heh :) sen åkte jag in till Falun för att träffa Johan.. var faktiskt riktigt trevligt och avslappnande på nå vis..vi var upp till hans familj o satt ute, tittade på ankor och sådära hehe :P Söta barn hans mammas kille har :)
Efter det var vi upp mot hoppbackarna och vidare ut i skogen, bilen fick för sig att låta som ett stridsflygplan på grusvägarna, hihi det var lite roligt men också scary då jag trodde den skulle gå sönder ^^
Nu har jag hur som helst kommit hem igen, tänkte försöka mig på det där med universiteten inför sommarkurserna, man blir seriöst helt trött i huvudet av att lära sig allt praktiska innan man ens kan få tag på kursmaterial och sånt där man behöver :P Det påminner mig om.. vart har min bok tagit vägen som jag skickade efter:O den skulle ju ha skickats i veckan nu.. ajsing!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: