Snickarpartyt

Torsdag

Kategori: Allmänt

Goddagens!
Idag blev det ingen solning, fick chock när jag tittade mig i spegeln igår innan jag skulle sova, herregud snacka om snebränna :D men men.. nu är det ändå mulet ute så kunde nog inte göra så mycket åt den ändå..
Har nyss kommit hem från en tur till Avesta med pappi..handlade lite inför midsommar och första hjälpen-kit till p&l i form av plåster, skor och myggolja nu när jag ser ut som en enda stor böldpest på mina ben och fötter.. ^^ Hatar att ha myggbett precis där skorna sitter så att det kliar så förbannat precis hela tiden!
Inatt har jag sovit ganska dåligt, vart på myggjakt en ganska stor del och efter det kunde jag inte somna, var in en sväng på facebook och såg att de lagt ut schemat så var tvungen att kolla på hur jag jobbade :) Ser bra ut :D väldigt bra faktiskt.. Torsdag kommer att bli helig för moi ;)

Nu vet jag inte alls vad jag ska göra resten av dagen, pappa håller på att städa där nere och jag är sån att jag blir jätteirriterad när någon städar runt mig..blir så uppstressad ^^ konstiga saker jag har för mig ibland..
Även ett stort grattis till Erika som fyller 21 år idag! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: