Snickarpartyt

Vad är det med Nina och klockor egentligen?

Kategori: Allmänt

Det som skulle bli att samla lite luft slutade i storshopping på kupolen istället :O oh no! En väska såklart så jag får plats med all packning nu när min andra gick sönder när jag skulle till Idre.. kommer sakna den väskan, den som jag för några år sen bara skulle låna.. sen blev den kvar i mitt våld ^^
Sen passade jag på att kirra byxor, de som jag har svarta som jag älskar så mycket :D fast nu i beige (läs beeeeeeige) och mörkblå :)
Hittade även en tröja som jag blev förälskad i ..Oops
Inne på H&M träffade jag på Elisa :) woho! så hade sällskap med henne efter det, vi shoppade klart därinne (tights för min del och smink för Elisa) och sen gick vi för att hon skulle kolla kontot, träffade då på Elin och Tommy så vi pratade med dem ett tag :) Sen gick vi upp och köpte skor till Elisas stackars fötter och jag gjorde misstaget att gå in och kolla på ett par klockor som jag sett tidigare, förälskade mig i två stycken och eftersom det var halva priset så fick det bli båda, HAHA vad är det med Nina och klockor egentligen? ingen aning :D jag bara måste ha! En lila och en rosa today blev det :) sen har jag min älskade gula och min älskade bruna som i nuläget ligger hos mamma.. kanske abstinensen efter den som tvingade mig till att köpa båda :O Måste vara så.. ^^ haha
Efter det gick vi ner på stan, Elisa är duktig och gick till gymmet :O jag har inte vart där på en månad eller så, men vi bestämde oss för att ta en tur dit imorgon iallafall :) måste komma igång igen!

Nu ska jag iallafall äta, pappa kom förbi med en matlåda efter jobbet som innehåller grillad mat, mumma! Sen tänkte jag ta mig ut i det sköna vädret igen på min räcerhojj!
         

Kommentarer

  • Per säger:

    Riktigt fina klockor! Hur har det gått med dina situps då? Jag har dock syndat massor :$

    2010-06-14 | 18:16:35
    Bloggadress: http://blog.keckman.se
  • Nina säger:

    Ehm.. det går nog inte alls (A) har syndat alldeles för mycket med allt den senaste tiden :O :( skäll på mig!

    2010-06-14 | 18:17:33
  • Per säger:

    :O Hur kan det komma sig? Det var ju Beachen 2010? Nu får du ta och rycka på dig, inte långt kvar nu ;D

    2010-06-14 | 21:02:22
    Bloggadress: http://blog.keckman.se
  • Nina säger:

    Men Per.. jag förlitar mig på min naturliga redan befintliga skönhet istället (A) :D hahaha

    2010-06-14 | 21:40:51
  • Per säger:

    ååh ;))

    2010-06-15 | 07:27:58
    Bloggadress: http://blog.keckman.se

Kommentera inlägget här: