Snickarpartyt

Vart tog vägen vägen? den är ute på åkern och åker ^^

Kategori: Allmänt

Hej och hå! Jag kommer knappt ihåg gårdagen, sjukt snabbt den gick ändå :O Mötet blev liiiite längre än jag tänkt mig.. satt flera timmar på waynes och planerade och sen satt vi även på kåren en stund :P
Sen fick vi skjuts av Jonas hem och då var jag direkt ut på några ärenden.. Under kvällen sen så åkte jag hem till Möklinta, ska packa ihop lite saker här hemma inför Idre-resan och sen fyller ju pappa år idag så han lär ju få sina presenter :)
Var in på coop i avesta, vilket fenomen... haha eller inte.. de hade inte alls vad jag ville ha, dvs körsbär så då ville jag ha godis istället.. hade typ världens sämsta utbud så jaa.. ut kom jag istället med melon och ramlösa :D haha.. gott det med iofs, i kassan stod världens mest creepy kille.. han stirrade sönder mig kändes det som, lite obehagligt.. och när han betalat och packat ihop sina saker stod han kvar tills jag kom dit :S stirrade lite till och sen gick han iväg.. ehm weird. :D
När jag kom ut i bilen och kört iväg en bit hör jag hur bilen piper, som den gör när inte bältet är på eller om man backar, jag har bältet på  mig och jag kör framåt.. hm blev lite fundersam innan jag såg hur passengerlampan blinkade.. HAHA min väska är för tung så den ger utslag att vara människa som inte har bälte på sig.. :D flum..

Väl hemma så tog jag det lugnt, tittade på talang och sen somnade jag om och om igen i soffan, var tydligen ganska trött.. så gick och la mig typ vid 11 ^^ fy skäms nina, på en fredag.. ålderstecken? :D

Idag vaknade jag av att pappa stängde dörren och åkte in för att handla.. låg kvar i sängen tills morfar ringde och skulle gratta, blev förvånad att jag var hemma ^^ Nu ser jag att det är soligt ute så jag tror jag ska lägga mig ute en stund och steka om inte pappas jobb med veden hindrar  mig från det :P wllwe om dom där elaka molnen kommer för långt upp..

Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: