Snickarpartyt

Ångrade mig..

Kategori: Allmänt

Okej jag har typ haft sämsta dagen ända från jag vaknade till nyss men jag känner att jag kan inte riktigt hålla mig från att blogga ändå.. har dock inget spännande att berätta om dagen.. hade seminarie och satt ovanligt tyst tror jag ^^ men skit samma..
Fick lite bilder länkade av Jocke iaf som jag tyckte var roliga :P


"Göran hade ambitioner och ett gott självförtroende
- jag kommer vara den bästa Chicken Mcnugget någonsin!"

"2009-tar den här aldrig slut" HAHA känns så nu

"Problemet med att uppfostra stålmannen"

"Hur pyramiderna egentligen byggdes
-Stenarna till ditt nya palats har kommit..Dom står där borta
-Äsch låt dom stå kvar, jag tänker inte bygga nåt i alla fall. Jag vill hellre resa"

"Om Tv-serien Vänner hade skapats idag" hahah bäst!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: