Snickarpartyt

Bättre humör

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Nu börjar jag äntligen ta igen lite sömn tror jag, eller så är jag bara på allmänt bättre humör :) Har lärt mig att tränga undan vissa jobbiga känslor och även fått lite blogglust tillbaka :) Nu har jag nyss vaknat iallafall och om ett tag ska jag och Elisa till gymmet, få instruktör till hjälp idag! :) det behövs nog garanterat hehe .. så skönt att kunna gå upp direkt ur sängen typ och bara softa runt i träningskläder tills jag ska till bussen.. att göra sig fin kan jag försöka med senare istället ;D haha :)
Men iallafall, så nu ska jag tänka ut det jag vill träna upp i kroppen.. najs najs, ska försöka få i mig lite bra frukost med.. såå vi hörs väl senare när jag kommit tillbaka..

harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: