Snickarpartyt

Dagens investering

Kategori: Allmänt

Jag investerade även min efterlängtade plattång idag! :) billigast möjliga ^^ men jag ser det som nödvändigt, speciellt nu med det korta håret! Yes box.. så där sjönk nivån lite på kontot..

Johanna btw vi har business att göra upp! biljettkostnader och sådära :P (Ett litet sidospår)
Aja den här ska förhoppningsvis hålla ett tag, för nu finns det ingen, nämner inga namn..men en viss Belin som slänger grejerna i golvet! ^^

                               

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Ingen panik! Då jag är lite utav en bankwomaaan så kan jag lägga upp en avbetalningsplan med amorteringstid 50 år med antingen en rörlig ränta eller alternativt räntetak. Amortering sker en gång i månaden med start 1a april.

    2010-03-17 | 20:10:21
    Bloggadress: http://makeupjunkie.blogg.se/
  • Nina säger:

    jag skulle vilja veta mer om räntan,. vart den ligger nu och om den kan tänkas höjas den närmsta tiden ^^

    2010-03-17 | 20:12:53
  • Johanna säger:

    Rörlig ränta ligger för närvarande på 0,0003%. Pass på, unge man!

    2010-03-17 | 20:20:00
    Bloggadress: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: