Snickarpartyt

Dejt med Heide

Kategori: Allmänt

Ikväll har jag haft dejt med Heide m.fl. Vilken underbar bok! Jag hoppas att ni förstår att jag skämtar.. jag blir inte mycket klokare på den.. har suttit och samlat på mig information nu i flera sidor.. Oops.. utan att säkert få till nåt korrekt svar ens. Det finns alltid så himlans mycket att skriva.. tycker inte om tentor! :P

Men nu om en stund är det dags för film! jiho jag som har väntat hela kvällen ;D haha.. lättroad mjaa! nej så illa är det inte, men ska bädda ner mig i sängen och beroende på hur trött jag är efter filmen så får vi se om jag orkar plugga lite mer innan läggdags eller inte :)

Ha de bra!

                        
Haha gillar att jag ser ut som en dinosaurie på bilden.. och att jag på nåt sätt fick blåa ögon :D

Kommentarer

  • Per säger:

    Snygga lurar :o WEsc? ;D

    2010-03-19 | 22:18:28
    Bloggadress: http://blog.keckman.se
  • Nina säger:

    vad annars? :O ;)

    2010-03-20 | 09:04:33

Kommentera inlägget här: