Snickarpartyt

En slö torsdag

Kategori: Allmänt

Vilken seg dag det har varit! :O men har iallafall gjort en del vettigt..förutom att tagit igen sömn (A) Har pratat med mormor :) som btw fyller år idag, så grattis! ^^ sen tvingade jag iväg mig till gymmet..det var tröööööööögt! gav upp efter en timme (A) så skäms nina nu får jag nog köra en vända till imorgon :P behöver köra lite mer styrka i think :)
Nu vet jag iallafall inte vad som händer.. klockan är iofs snart 9 så om jag siktar på en tidig kväll så är det snart läggdags :)
Är ledig imorgon från skolan och har noll planer för dagen och helgen..lite segt dock faktiskt.. men men :) allt blir vad man gör det till, jag försöker få upp mitt humör med positiva tankar..tänker att det borde ju vända nån gång.. men när?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: