Snickarpartyt

Film i Falun

Kategori: Allmänt

Oh my.. nu är jag tillbaka igen! Mitt i städningen igår så fick jag förfrågan av Mathias att träffas en stund i Falun.. Kunde inte tacka nej nu när han äntligen kan :O sjukt längesen jag träffa han sist =/ såå jag släppte städningen och åkte in.. :) Såklart gick min plattång sönder precis innan jag skulle åka.. den ville inte bli varm :( såå det fick gå ändå :P
Inne i Falun gick vi ett par vändor på stan.. kallt som satan! Vi skulle vänta på Frej som skulle äta med sin mamma, sen tänkte vi gå hem till Mathias och titta på film.. said and done :) Under alla åren jag känt Mathias har jag aldrig vart hemma hos honom :O ^^
Det var vi plus Jesper som även kom förbi..vi gick igenom några filmer och en del avsnitt av family guy..snacka och hade det allmänt mysigt tills typ halv 7 imorse då vi slocknade.. förutom Mathias då tydligen men det var även han som sov mest tungt imorse med.. :) Vid 2 drog de andra hemåt och jag åkte med 3 bussen hem.. fick gå från stan hem.. skönt iofs i det fina vädret men drygt när man är seg :D haha

ååååh vad jag har saknat människan! <3

Nej nu ska jag ta mig något att äta och sen fortsätta med mitt städryck som jag påbörjade igår innan tvprogrammen börjar på tvn som jag vill se!

Harekanin! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: