Snickarpartyt

Fredag minsann!

Kategori: Allmänt

Idag är det fredag hörrni! skönt är väl det :) inte för att jag har speciella planer.. sitter nyduschad och funderar på om jag ska ta på mig nåt flashigt eller bara mjukisar.. det lutar starkt åt det sistnämnda :)
Idag sov jag ganska länge.. blev förvånad för de senaste veckorna nästan till och med har jag vaknat jättetidigt oavsett tid jag lagt mig kvällen innan :P aja.. annars har jag nog inte spenderat tiden så mycket mer annorlunda mot vad jag brukar.. var ner till gymmet och körde järnet.. eller lite lagom hårt kanske haha :) sen handlade jag lite mat på vägen hem.. fick också påminnelse om att jag har paket att hämta.. ehm.. kom inte ihåg det men iallafall så var det ju lite saker från junkyard, solglasögon och underkläder :D naajs faktiskt :) Ni ska få se glasögonen sen! :)
Men nu ska jag få på mig kläder och laga mat.. med musik såklart! ;) frågan är bara vad det kan tänkas bli.. det återstår att se :)

harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: