Snickarpartyt

Halvvägs in på veckan

Kategori: Allmänt

what a day! lr jag vet inte ..haha, vart ganska händelselös ändå.. nu ska jag ändå bädda ner mig i sängen för kvällen :) titta på lite tv och sådära innan jag somnar.. har fixat sängen nu iallafall så att jag slipper ligga med benen och huvudet typ halvvägs ner i golvet ^^
Imorgon blire ingen skola för mig.. såå jag får läsa massa böcker istället, kul! :P det är planerat att möta pappa på kupolen på eftermiddagen..optikerbesök och sådära :)

Men men vi hörs imorgon..nu när jag e tillbaka i bloggvärlden..funderar till och med på att börja med videoinlägg men jag vet inte..vad sägs? :) haarekanin! nattinatt

Kommentarer

  • Elisa säger:

    why not, det låter väl som en bra grej ;) Känns bra du är tillbaka ;)

    2010-03-11 | 00:30:40
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: