Snickarpartyt

Helkväll med kanal5

Kategori: Allmänt

Nu är klockan snart 8 så jag ska bosätta mig i sängen framför tvn :) det är tisdag vilket innebär helkväll med 5an.,
* Dating in the dark
* Desperate Housewives
* Cougar town
* Christine

Sen får vi se om jag går över till tv8 och tittar på dubbelt med Seinfeld och ännu mer kanske att sen gå över till tv6 och titta på how i met your mother.. Komedi för nästan hela slanten alltså! dvs även tv fram till närmare 1 inatt :O Iofs ledig imorgon men vi får se, borde ta igen lite sömn :)

HAHA Shit när jag läser igenom det här.. Nina skaffa dig ett liv! Tur att det bara är en dag i veckan som det gäller :P

                                           

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Nina, först så citerar du John Mayer. Sen ska du gå med mig på Queenie martini. Och nu, Seinfeld?! Jag tror jag svimmar!

    2010-03-16 | 21:36:18
    Bloggadress: http://makeupjunkie.blogg.se/
  • Nina säger:

    Johanna! alla smarta människor vet att Seinfeld är roligt :D

    2010-03-16 | 21:38:20
  • Johanna säger:

    ELLER HUR! Finally har jag någon på min sida :D

    2010-03-16 | 21:48:41
    Bloggadress: http://makeupjunkie.blogg.se/
  • Nina säger:

    Är det så få som tycker om det programmet? :O

    2010-03-16 | 21:54:38

Kommentera inlägget här: