Snickarpartyt

Lite flum

Kategori: Allmänt

Tjohej! vad människor ute är stressade :O det gör mig stressad :P kom nyss hem från kupolen..hittade två jackor faktiskt! för under 400 kr, kap! :)  Kan nog vara generös nog att lägga upp bilder om ett tag..
Nina glömde även köpa på sig ägg, nedrans! men men sånt är livet och det får bli omplanering av middag :P

Hade ett roligt "möte" idag med en kille..ska inte säga att det var ett  möte för vi sa ingenting till varandra :P men men vi sågs först på stationen där jag satt och väntade ut tiden och pratade med pappa..Sen skulle jag gå ner på stan... mötte han igen utanför stationen, han skulle också ner dit.. så skiljdes våra vägar.. jag gick genom parken och han längs den andra vägen..mötte på varandra i centrum :P Det visade sig att han skulle åka med samma buss som mig och han klev även av på samma ställe, mot samma bostadsområde.. han gick in en väg tidigare än mig mellan lägenhetshusen, tänkte att ja..det var det sista jag såg av honom..gick vidare hemåt och vem möter jag inte utanför min port när jag själv svänger in mellan husen.. HAN IGEN! :O  skulle fan ha gått efter honom och kollat vart han bodde ;) haha.. erkänn att det var liiite flum åtminstone.. (A)

nu ska jag plundra mitt egna kylskåp, är superhungrig! hööörs! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: