Snickarpartyt

Lite för tidig helg

Kategori: Allmänt

jag har gjort mitt helgsnacks redan idag! :) haha lite förvirrad som jag blev tänkte jag att det var torsdag idag.. fråga inte varför..jag är nog bara allmänt dum haha! Hur som helst har jag gjort mig en cheesecake! oh my det är så himla gott!
Så jag blandade i jordgubbar med för att få det extra gott så nu några timmar senare var jag dock bara tvungen att provsmaka en bit.. skäms Nina! men det smakade mycket braao! :) Frågan är nu bara hur den ska hålla över helgen ;)

                       

Kommentarer

  • Per säger:

    Åh va gott! När ska Per få smaka? (A)

    2010-03-17 | 20:29:10
    Bloggadress: http://blog.keckman.se
  • Nina säger:

    Per kan få smaka när Nina ska äta upp den :O

    2010-03-17 | 20:31:48

Kommentera inlägget här: