Snickarpartyt

Löördag

Kategori: Allmänt

Godmöra! inatt har jag sovit tungt! och väldigt skönt faktiskt :) har drömt en hel del flum med.. ska inte gå in p ådetaljer men kan säga att det bland annat handlade om 3 tjejer, rockband och "snart är det jag som är kung-låten" från Lejonkungen ;)

Vad händer idag då? :) jaa har jag inget bättre för mig så blir det helt klart att städa! mår seriöst dåligt av att se det så hära ..har hunnit stöka till ännu mer sen bilderna togs igår, hur det nu är möjligt såå jag får nog ta mig ett ryck!
Men först blir det duschen och hoppas att man känner sig lite mindre seg :)

Kommentarer

  • Per säger:

    Nina, jag vill se före och efter bilder nu ;) Jag vet du är duktig på sånt ;D

    2010-03-13 | 12:51:48
    Bloggadress: http://blog.keckman.se
  • Nina säger:

    Haha jag har fixat en förebild redan men du får vänta med att se det tills jag e klar med städningen och en efterbild.. ;D om sisådär 3 år eller nåt :O

    2010-03-13 | 12:59:02
  • Nina säger:

    HAHAHA förebild.. kan ju tolkas kul! :D före-bild, före-städning bild..hm.. ja nåt :D

    2010-03-13 | 12:59:36
  • Per säger:

    Hahaha ;) väntar otåligt

    2010-03-13 | 13:53:54
    Bloggadress: http://blog.keckman.se

Kommentera inlägget här: