Snickarpartyt

Minnen på danska

Kategori: Allmänt

Haha det här är sjukt roligt! Någon mer som tittade på djungeldjuret Hugo när ni var små? :D kommer ihåg att Jennie och jag sjöng och dansade till låtarna.. iallafall skateboardlåten såå jag sökte lite på youtube och hittade danska versionen.. HAHA förlåt men danska är ju ett helt galet språk alltså.. låter så himla töntigt ^^
Så ursäkta kvaliteten på filmen jag laddar upp men det viktiga är ju ändå sången ;) skratta!

En tanke slog mig nyss .. är det norska eller är det danska? hahaha ingen aning!

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Vad händer om jag vägrar skratta...?

    2010-03-18 | 22:01:16
    Bloggadress: http://makeupjunkie.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Jag skickar katten på dig!

    2010-03-18 | 22:17:13
  • Jennie säger:

    haha men nina.. det är norska.. :P hade det varit danska hade du inte hört ett ljud vad de sa.. :P

    2010-03-20 | 10:32:33
  • Nina säger:

    Hahahha misstänkte det :D

    2010-03-20 | 11:24:24

Kommentera inlägget här: