Snickarpartyt

Nästa vecka!

Kategori: Allmänt

Jag ser fram emot nästa vecka riktigt mycket redan nu! Okej förutom den biten med att det är tentavecka och det antagligen kommer att bli hiskeligt (haha vilket ord) mycket plugg! meen det ska gå bra :) Får ju tid med Hero och Elisa :) 
Jag siktar på att vara klar så att jag får åka hem på onsdag eller torsdag till byn redan :) ladda upp krafter där..mysa med kisen och vara hemma hos pappi.. och sen röja i västerås i helgen me tha ol' gang! ;) Fröken Björkholm fyller ju år! och jag ser fram emot tårta, godis allt vad dem lovat .. behöver skvallra av mig lite med! Även om jag nog inte har särskilt mycket att skvallra om haha! 
Det borde ge mig motivation till att plugga just nu.. tror fan jag ska göra det så kanske jag får lite fritid imorgon istället.. som att man aldrig har det på söndagar ändå lr ;) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: