Snickarpartyt

Plugg plugg och plugg!

Kategori: Allmänt

Hallu!
Har kommit hem från en lång dag med plugg och sådära.. gick sjukt segt att plugga idag, vi pratade mest om annat heh :D Men  jaa.. satt med Hero och Elisa på biblioteket till 2 innan jag och Elisa drog oss till Falun och skola för informationsmöte, vi köpte med oss en varsin sallad så att vi slapp vara så himla hungriga :) Satt även en stund efter mötet och skrev klart seminarieuppgiften så att vi åtminstone har något att prata om imorgon bitti ^^
Blev dock rätt mycket skratt, :D haha.. Elisa har lagt till ett nytt ord i svenska ordlistan, istället nu för lammkött för unga killar säger vi nu älgkött ;) eller ägg-shot :D hahahaha..
Höll även på att skämma ut mig totalt genom att ramla ner för trappan i skolan.. kände hur jag tappade balansen och snubblade ner ett par steg innan jag tog ett snabbt beslut att hoppa ner på golvet.. HAHA! fail..Med klackar på fötterna så small det ganska rejält när jag landade! muahaa...men att se Elisas chockade uttryck efteråt var värt det ;)

Nu lämnar vi det roliga..har massor att göra ikväll känns det som, eller ska söka igenom sommarkurserna en gång till sen ska jag skriva över seminarieuppgiften till datorn och sen vare nog nåt mer med.. hm

aja.. Harekanin! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: