Snickarpartyt

Produktiv mitt i natta

Kategori: Allmänt

Mitt i natten är klockan och jag är nog snart den enda som är vaken känns det som.. Har skön musik i lurarna och plöjer genom böckerna till tentan så gott det går.. skulle ljuga om jag sa att det inte gick segt men det börjar äntligen ta sig :) Kan ha med att göra att alla på msn gick och la sig för att sova så att jag inte har något som distraherar mig hihi..

Har haft en lång konversation med Saz ikväll, vi har planerat världens dag på arosfortet med två st dreamteams som ska tävla mot varandra ;) bara så ni vet! :D vill dit nu! Det skulle vara så himla roligt minsann! Måste även tillägga att hon är en av de mest kloka människorna som finns :)

Nu ska jag ta mig igenom sista frågan innan jag äntligen ska få sova..Imorgon är det antagligen en ny bok som gäller, måste säga att dela tre stycken på ett set böcker gör en sjukt flitig ;D lite tidspress fixar grejen, och än är det bara måndag! eller ja, egentligen tisdag då eftersom klockan är över midnatt.. Nämen sms! :O galet..hm..

Hörs imorgon, pigga o glada! :) natti

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Antar att jag inte är inräknad i något utav driimtiimsen?

    2010-03-23 | 14:06:25
  • Nina säger:

    haha joo klart du är.. men motståndarlaget ;)

    2010-03-23 | 15:35:52

Kommentera inlägget här: