Snickarpartyt

Samla energi

Kategori: Allmänt

Är lite nyvaken.. efter att ha suttit några timmar i biblioteket och inte gjort nånting på tentan så åkte vi hemåt.. eller ja, Elisa fick väl en del gjort ändå tror jag :) Vi stannade till på konsum och köpte lite energi för att klara av ev. nattplugg först..
När jag kom hem slöade jag lite, tittade på tvn en stund.. sen bestämde jag mig för att sova en stund istället, har blivit lite dåligt med sömn de senaste nätterna, men man är ung! man överlever ;)
Så nu ska jag bara vakna till lite, hitta koncentrationen igen och plugga järnet resten av kvällen!

Kommentarer

  • Per säger:

    Lycka till med ditt plugg och hoppas du inte blir uppe hela natten :) Du behöver sova också.

    2010-03-22 | 22:23:26
    Bloggadress: http://blog.keckman.se

Kommentera inlägget här: